Publisko pakalpojumu izpildes rādītāji atbilstoši Ministru kabineta 2017. gada 4. jūlija noteikumiem Nr. 399 "Valsts pārvaldes pakalpojumu uzskaites, kvalitātes kontroles un sniegšanas kārtība".
Pakalpojumu pieteikumi 2018. gadā |
Pakalpojuma pieteikuma kanāls |
Izpildes kavējumi |
Sudzību skaits par pakalpojumu |
||||
Pakalpojums |
Pieteikumu skaits kopā |
klātienē |
telefoniski |
pa pastu |
elektroniski |
||
Iesniegums Valsts valodas centram* |
1707 (t.sk. 756 (Doclogix) |
0 |
206 (t.sk.62 (Doclogix) |
191 (Doclogix) |
479 (Doclogix) |
|
0 |
Ziņojums par valsts valodas lietojumu Valsts valodas centram, izmantojot mobilo lietotni "Valodas draugs" |
577 |
0 |
0 |
0 |
577 |
0 |
0 |
Konsultācija par valsts valodas lietojuma regulējošo normatīvo aktu piemērošanu |
129 (t.sk. 91 (Doclogix) |
0 |
netiek reģistrētas |
0 |
91 (Doclogix) |
0 |
0 |
Sabiedrisko palīgu konsultācijas |
406 |
nav datu |
nav datu |
nav datu |
nav datu |
0 |
0 |
Konsultācija par terminoloģiju vai Valsts valodas centra tulkojumiem |
307 |
0 |
121 |
0 |
186 |
0 |
0 |
Izziņas sniegšana par valsts valodas prasmes apliecības autentiskumu |
2 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Izziņas sniegšana par komersanta vai organizācijas nosaukuma atbilstību Valsts valodas likuma prasībām |
0 |
|
|
|
|
0 |
0 |
Izziņas sniegšana par vietvārda pareizrakstību |
0 |
|
|
|
|
0 |
0 |
Kopā |
3128 |
|
|
|
|
|
|
* No 2018.gada 1.jūnija dati tika apkopoti dokumentu pārvaldības sistēmā Doclogix, un nošķirti pieteikumu kanāli. |